Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta
24
%
166 Kč 220 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Charakter učebnice
Jedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.
Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahuje
výklad učiva
volná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)
otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látky
grafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránky
netradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky
Autor: | Moudrý Marek |
Nakladatel: | Computer Media |
ISBN: | 978-80-7402-219-7 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 80 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Marketing Základy marketingu 1
Marek Moudrý
-
Moby Dick - Dvojjazyčné čtení Č-A
Melville Herman
-
Bankovnictví
Lochmannová Alena
-
Komunikace v českém jazyce pro středn...
-
Komunikace v českém jazyce pro středn...
P. Adámková
-
Maturita Solutions 3rd Edition Pre-In...
Tim Falla
-
Maturita Solutions 3rd Edition Pre-In...
-
Právo - Občanský a společenskovědní z...
Zlámal a kolektiv Jaroslav
-
Anglický jazyk - Maturitní testy nane...
Pavla Jiříčková
-
Windows 8.1 - Praktická příručka
Klatovský Karel
-
333 tipů a triků pro Windows 10
Klatovský Karel
-
Občanský a společenskovědní základ Pr...
Zlámal Jaroslav a kolektiv
-
Jak zvládnout stres za katedrou
Zdenka Bártová
-
Ekonomie nejen k maturitě 2. - Podnik...
Zlámal Jaroslav, Mendl Zdeněk
-
Nabroušené vtipy
Šticha Míra, Vostrý Mirek,
-
Jak přežít počítač
Nešpor Karel MUDr.,CSc.