O byznysu a kariéře
106 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Světoznámí podnikatelé a autoři bestsellerů Jack a Suzy Welchovi shrnují ve své nové knize to nejdůležitější z byznysu a kariéry, co by měl znát každý manažer, podnikatel i ten, kdo o této dráze teprve uvažuje. Ať už chcete uspět dnes či v budoucnu, v této knize naleznete odpovědi na většinu otázek, které si klademe v současné době velkých ekonomických změn: Proč některé společnosti rostou a prosperují i v období nejistoty, zatímco jiné stagnují? Jak se vymanit z kolotoče každodenních úkolů a zaměřit se na to, co skutečně zvyšuje výkonnost. Jak sestavit nadšený, aktivní tým, jehož hodnota převyšuje vklad jednotlivých členů? Jak zažehnat krize na sociálních sítích a jak v podobných situacích komunikovat? Jak objevit a využít příležitosti k růstu, které nevidíte, ač je máte přímo před očima? Jak ochránit organizaci před konkurencí a jak se rychle vrátit do hry, pokud vás konkurence srazí na kolena? Jak se vyznat v „číslech“, jak je analyzovat a porozumět jim, i když nejste finanční ředitel? Jak opustit práci, v níž zůstáváte jen ze zvyku, a najít si místo ve své „profesní osudové oblasti“? Jak vést technologické „génie“, kteří mívají hlubší odborné znalosti než jejich nadřízení, klíčové „virtuální“ zaměstnance, s nimiž můžete snadno ztratit potřebný kontakt, a ctižádostivé zaměstnance aspirující na vlastní podnikání, kteří jsou stále jednou nohou na odchodu? Autoři čerpají ze svých mnohaletých zkušeností, kdy úzce spolupracovali se společnostmi různých velkostí a podnikajícími v mnoha odvětvích po celém světě. Výsledkem je kniha plná neotřelých, okamžitě uplatnitelných a občas překvapivých lekcí byznysu, z nichž se dozvíte, jak budovat skvělé organizace, sestavovat výkonné týmy a rozvíjet naplňující kariéru v prostředí současného byznysu. Kniha svou praktičností, čtivostí a obrovskými zkušenostmi autorů nemá na trhu konkurenci.
Autor: | Jack Welch |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-247-5825-1 |
Rok vydání: | 2016 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 240 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Winning
Jack Welch
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Zlepšování podnikových procesů
Alena Svozilová
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Bohatství národů
Adam Smith
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Skvělý šéf
Alexander Groth
-
Moderní ekonomie
Hana Lipovská
-
Inovace je rozhodnutí
Adam Novák
-
Prodávejte jako ti nejlepší!
Miroslav Konopáč
-
Základy marketingu
Miroslav Karlíček