Hitmakeři
28
%
267 Kč 369 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.Dozvíte se například:- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)- že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu- že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct- jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí- že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy- jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele- proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu- proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít - že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu
Autor: | Derek Thompson |
Nakladatel: | Jan Melvil Publishing |
ISBN: | 978-80-7555-026-2 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 344 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Hit Makers
Derek Thompson
-
Ahoj, tati
-
Startup za pakatel
-
Restart
Jason Fried
-
Nepostradatelní
-
Radikální otevřenost
Hemjeoltmanns, Marcus
-
Na volné noze
Robert Vlach
-
WTF
O'Reilly, Tim
-
The Freelance Way
Robert Vlach
-
Zlá krev
Carreyrou, John
-
Konec Prokrastinace
-
Čtyřhodinový pracovní týden
-
WHOLE30
Melissa Hartwigová
-
Sedm principů spokojeného manželství
John M. Gottman
-
Elon Musk
Ashlee Vance
-
Nikdy nedělej kompromis
Chris Voss