Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie
331 Kč 395 Kč
Kniha představuje aktuální a klíčové oblasti využití moderních informačních technologií v marketingu hotelů, přičemž může být v mnoha ohledech inspirativní také pro jiné typy podniků.
Autoři se v ní zaměřují především na webové stránky a s nimi propojené rezervační systémy hotelů, poukazují na možnosti tzv. digitálního marketingu, představují vlastnosti v hotelnictví tak významných distribučních kanálů jako jsou OTA, případně také GDS, zabývají se problematikou revenue managementu, jeho aktuálním pojetím a dílčími nástroji, přinášejí ucelenější pohled na možnosti využití sociálních médií v hotelnictví, poodhalují nástroje a metody dnes přirozeně sílícího mobilního marketingu, vyzdvihují význam CRM systémů a aktivit reputation managementu, podtrhují důležitost vybraných moderních metod marketingového výzkumu a závěrem představují některé trendy, které mohou v oblasti hotelového marketingu způsobit a vyžadovat určité dílčí změny v uvažování zainteresovaných osob.
Je určena nejen samotným zaměstnancům a podnikatelům, kteří v ní mohou najít zdroje inovací marketingových procesů a systémů svých hotelových společností, může být použita také jako opora studia studentům oborově příbuzných vysokých a středních škol nebo také jako materiál dalšího profesního rozvoje pracovníků z praxe.
Autor: | Jan Hanč |
Nakladatel: | Wolters Kluwer ČR, a.s. |
ISBN: | 978-80-7552-888-9 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 312 |
-
Události
Jan Hanč
-
Elektronické zadávání veřejných zakázek
Michaela Poremská
-
Právo obchodních společností
Jan Vlasák
-
Výkladová stanoviska
Petr Bukovjan
-
Modelování při řízení
Petr Dlask
-
Česko-slovenské kontexty obchodního p...
Jozef Suchoža; Jan Husár; Karel Marek
-
Personální management ve stavebnictví
Filip Bušina
-
Podnikání malých a středních podniků ...
Vladimír Vojík
-
Prosperující podnik v regionálním kon...
Ivana Kraftová
-
Moderní personalistika ve službách
Jan Žufan
-
Rizika v komerční praxi
František Janatka
-
Odhalte nepsaná pravidla hry v zaměst...
Isabel Nitzscheová
-
Základy horního a energetického práva
Ondřej Vícha
-
Oceňování bank, pojišťoven a dalších ...
Milan Hrdý
-
Nové trendy ve financích a ekonomice
David Mareš
-
Veřejná podpora v příkladech a poznám...
Michael Kincl