Základy marketingu
14
%
309 Kč 359 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Autor: | Miroslav Karlíček |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-5869-5 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 288 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Heinrich Himmler
Peter Longerich
-
Chlapec, který přežil pochod smrti
Pavel Taussig
-
Černý a bílý - Vzestup a pád Bobbyho ...
Voloj, Julian
-
Byl jsem číslo 30529
Weinberg, Felix (Deceased)
-
Dagmar Pecková - Šaty noty boty
Pecková Dagmar
-
Jazzová baronka
Rothschild Hannah
-
Dáma z dobré rodiny
Fowler Therese Anne
-
Mukl
Petra Čeřovská
-
Život v utajení
Fox, Amaryllis
-
Hawking
Ottaviani, Jim
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová