Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12, 01.01 )
Česká pošta Úterý 31.12
PPL Úterý 31.12
Osobní odběr Čtvrtek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketing management

Marketing management
19 %

1407  Kč 1 740 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Základní učebnice marketingu a marketingového řízení - používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi. Text vysvětluje principy marketingového řízení, výzkumu a výběru cílových trhů, tvorby marketingových strategií. Autor, profesor mezinárodního marketingu na Northwestern University, je největší autoritou světového marketingu.
Autor:
Nakladatel: Bambook
ISBN: 80-247-0016-6
Rok vydání: 2003
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu matná
Počet stran: 720
Zařazení: učebnice marketingový management
Mohlo by se vám také líbit..