Řízení lidských zdrojů
10
%
887 Kč 990 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Desáté, výrazně přepracované a zmodernizované vydání světového bestselleru představuje nejnovější trendy a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. Výhodou této publikace je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů ve firmách a jiných organizacích opravdu komplexně. Zabývá se všemi činnostmi personalistů a vedoucích pracovníků v oblasti řízení lidských zdrojů - od plánování, získávání a výběru pracovníků, včetně výběrových pohovorů a testů, přes řízení pracovního výkonu a rozvojlidských zdrojů, vzdělávání a řízení kariéry, motivaci, hodnocení a odměňování až po péči o pracovníky. Ukazuje, proč a jak je třeba lidskézdroje řídit strategicky, jak rozvíjet intelektuální kapitál a utvářet firemní kulturu. Věnuje se vytváření a popisu pracovních míst a rolí, řízenímznalostí, zaměstnaneckými vztahy, ochranou zdraví a bezpečnosti při práci, nezapomíná ani na vysvětlení úlohy personalistů ve firmách a využití počítačových personálních informačních systémů. Autor, který je světovou ka pacitou v oblasti personalistiky, připravil tuto publikaci s cílem, aby řízení lidských zdrojů maximálně přispívalo k úspěšnosti organizace. Kniha je také základní literaturou v kurzech personalistiky na vysokých školách. Dílo přeložil prof. Ing. Josef Koubek, CSc.
Autor: | Michael Armstrong |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 80-247-1407-8 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 800 |
Zařazení: | příručky • personální management |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Armstrong's Handbook of Performa...
Michael Armstrong
-
How to be an Even Better Manager
Michael Armstrong
-
Naučte se správně vést lidi
Michael Armstrong
-
Sestavte dobrý marketingový plán
Michael Armstrong
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Michael Armstrong
-
The New Poverty
Michael Armstrong
-
Jak se stát ještě lepším manažerem
Michael Armstrong
-
Naučte se investovat
Daniel Gladiš
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Zlepšování podnikových procesů
Alena Svozilová
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Bohatství národů
Adam Smith