Mezinárodní marketingový management
18
%
206 Kč 250 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu.
Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu.
Publikace je určena pro:
marketingové manažery
studenty
řídící pracovníky obecně
Autor: | Ralph Berndt |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
ISBN: | 80-251-1641-7 |
Rok vydání: | 2007 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 360 |
Zařazení: | příručky • marketingový management • mezinárodní marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Internationales Marketingmanagement
Ralph Berndt
-
Klíčoví zákazníci a péče o ně
Ken Burnett
-
Přesvědčivá komunikace manažera
Květuše Lepilová
-
Inovace
Ján Košturiak
-
Manažerské katastrofy
Jakub Nosek
-
I zázrak potřebuje reklamu
Jan Cézar
-
Excel VBA
Martina Králíčková
-
Panoramatická fotografie
Tomáš Dolejší
-
Angličtina s koledami
Linda Perina
-
Bio máma zdravé dítě
Lynda Fassa
-
Macromedia Dreamweaver 8 + CD ROM
Daniel Short
-
Dubaj
-
Digitální fotografie II.
Marie Němcová
-
Microsoft Word 2010
Kateřina Pírková
-
Cisco VoIP
Kevin Wallace
-
Manažerské účetnictví
Alena Čechová