Příručka prodejce technických výrobků a zařízení
10
%
89 Kč 99 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Abyste byli úspěšní v prodeji technických zařízení, výrobků, strojů, systémů apod., nestačí vám pouze vaše odborné vzdělání a zkušenosti. Musíte být přesvědčiví, komunikovat s jistotou, působit důvěryhodně a umět ukázat své odborné kompetence. V knize poznáte strategie a taktiky vyjednávání, naučíte se rozumět řeči těla a cíleně ji používat. Zvládnete techniky účinného dotazování a aktivní naslouchání a vše si prakticky procvičíte. Seznámíte se s tím, jaké zvolit obchodní oblečení a jaká jsou pravidla pro odívání mužů a žen. Dozvíte se také několik praktických tipů z etikety a rad pro jednání se zahraničními partnery. V závěru knihy najdete přehledný seznam důležitých faktorů vašeho úspěchu - od výběru auta přes pravidla tykání či dávání si dárků až po udržování vaší psychické pohody. Praktická, srozumitelná a na našem trhu zcela ojedinělá příručka je určena všem prodejním manažerům a prodejcům působícím v technických oborech.
Autor: | Dirk Preußners |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 80-247-2251-8 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 136 |
Zařazení: | příručky • prodej • psychologie prodeje • management prodeje |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Naučte se investovat
Daniel Gladiš
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Zlepšování podnikových procesů
Alena Svozilová
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Bohatství národů
Adam Smith
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Skvělý šéf
Alexander Groth
-
Moderní ekonomie
Hana Lipovská
-
Inovace je rozhodnutí
Adam Novák
-
Prodávejte jako ti nejlepší!
Miroslav Konopáč
-
Základy marketingu
Miroslav Karlíček