Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 25.12, 26.12, 01.01 )
Česká pošta Úterý 31.12
PPL Úterý 31.12
Osobní odběr Čtvrtek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Principles of Services Marketing

Principles of Services Marketing

3537  Kč

Expedice za 2 až 3 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
1. What is services marketing?§2. Services systems§3. Managing the customer experience§4. Making services accessible to consumers§5. Relationships, partnerships and networks§6. Understanding services buyer behavior§7. Innovation and new service development§8. Developing service brands§9. Service quality§10. Engaging employees in service delivery§11. The pricing of services§12. Yield management: matching capacity with demand§13. Managing communications§14. Globalized services marketing
Autor:
Nakladatel: McGraw-Hill Higher Education
Rok vydání: 2014
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback / softback
Počet stran: 554
Mohlo by se vám také líbit..