Management a leadrship
19
%
325 Kč 399 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Moderní publikace o klíčových oblastech zájmu každého manažera - managementu a leadeshipu - je určena nejen všem manažerům a podnikatelům, ale také personalistům, lektorům a studentům vysokých škol a MBA studií. Seznámíte se s prioritními dovednostmi v managementu a přístupy efektivního leadershipu, získáte nezbytné informace o moderních teoriích a zkušenostech z praxe. Kniha se věnuje aktuální problematice manažerských rolí, strategického managementu, leadershipu, managementu změny, zákaznické orientaci manažerů a celé firmy, neustálého zlepšování procesů a výsledků či managementu kvality. Velmi čtivý a informacemi nabitý text z pera uznávané evropské kapacity na HRM je doplněn případovými studiemi a příklady z praxe (tzv. best practices) z firem, jako je např. Dell, Audi, Boeing Company nebo Singapore Airlines, a mnoha schématy a kontrolními seznamy.
Autor: | Michael Armstrong; Tina Stephens |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-247-2177-4 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 268 |
Zařazení: | příručky • řídící práce • management |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Zlepšování podnikových procesů
Alena Svozilová
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Skvělý šéf
Alexander Groth
-
Moderní ekonomie
Hana Lipovská
-
Inovace je rozhodnutí
Adam Novák
-
Prodávejte jako ti nejlepší!
Miroslav Konopáč
-
Základy marketingu
Miroslav Karlíček
-
Úspěšná nezisková organizace
Marek Šedivý
-
Kdo chce naše peníze?
Hana Lipovská