Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 05.02
PPL Středa 05.02
Osobní odběr Čtvrtek 06.02
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Global Marketing and Advertising

Global Marketing and Advertising
11 %

2317  Kč 2 605 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Foreword by Geert Hofstede§Preface to the Fourth Edition§Summary of the Book§1. The Paradoxes in Global Marketing Communications§2. Global Branding§3. Values and Culture§4. Dimensions of Culture§5. Culture and Consumer Behavior§6. Researching and Applying Cultural Values§7. Culture and Communication§8. Culture and the Media§9. Culture and Advertising Appeals§10. Culture and Executional Style§11. From Value Paradox to Strategy§Appendix A: Hofstede Country Scores and Gross National Income (GNI)/Capita at Purchase Power Parity 2011, for 66 Countries§Appendix B: Data Sources§Index§About the Author§
Autor:
Nakladatel: Sage Publications
Rok vydání: 2013
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback / softback
Počet stran: 416
Mohlo by se vám také líbit..