Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 14.02
PPL Pátek 14.02
Osobní odběr Pondělí 17.02
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Customer relationship management (CRM) In SMEs

Customer relationship management (CRM) In SMEs
21 %

993  Kč 1 250 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
In spite of widespread practical uses of CRM in many business sectors, the main factors that really influence the adoption of CRM in SMEs are seldom investigated in the available literature. Therefore, this book tries to investigate the factors that influence the adoption of CRM among Malaysian SMEs which was noticeably absent in prior studies. Due to its growing importance, the small and medium-sized enterprises (SMEs) will be considered as the focus of the book.
Autor:
Nakladatel: LAP Lambert Academic Publishing
Rok vydání: 2013
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback / softback
Počet stran: 108
Mohlo by se vám také líbit..