Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12 )
Česká pošta Pátek 27.12
PPL Pátek 27.12
Osobní odběr Pondělí 30.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Sport-Marketing

Sport-Marketing
6 %

1339  Kč 1 424 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Um das gesamte Instrumentarium des Sport-Marketings klassisch und online erfolgreich anzuwenden, sind vielseitige strategische und operative Kompetenzen gefragt. Erfahren Sie auf Basis der von Walter Freyer vorgestellten Marketing-Management-Methode, wie Sie systematisch Marketingkonzepte und -strategien für Sportorganisationen entwickeln, Marktforschung und Betriebsanalysen im Sport durchführen sowie den Marketing-Mix für die Sportbranche zielgerichtet einsetzen. Die 5. Auflage bringt alle Inhalte auf den neuesten Stand - mit vielen Beispielen, Grafiken und Übungen.
Autor:
Nakladatel: Schmidt (Erich), Berlin
Rok vydání: 2018
Jazyk : Němčina
Vazba: Hardback
Počet stran: 709
Mohlo by se vám také líbit..