Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 04.12
PPL Středa 04.12
Osobní odběr Čtvrtek 05.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Strategic Approach in Multi-Criteria Decision Making

Strategic Approach in Multi-Criteria Decision Making
52 %

1533  Kč 3 172 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Chapter 1. Multicriteria decision making, evolution and characteristics.- Chapter 2. The initial decision matrix (IDM) and its fundamental role in modelling a scenario.- Chapter 3. How to shape multiple scenarios.- Chapter 4. The Decision-Maker, a vital component of the decision-making process.- Chapter 5. Design of a decision-making model reality-wise. How should it be done?- Chapter 6. Linear Programming fundamentals.- Chapter 7. The SIMUS method.- Chapter 8. Sensitivity analysis by SIMUS - The IOSA procedure.- Chapter 9. Group decision-making.- Chapter 10. SIMUS applied to quantify SWOT strategies.- Chapter 11. Analysis of lack of agreement between MCDM methods related to the solution of a problem - Proposing a methodology for comparing methods to a reference.- Chapter 12. Some complex and interesting cases solved by SIMUS.- Appendix
Autor:
Nakladatel: Springer, Berlin
Rok vydání: 2019
Jazyk : Angličtina
Vazba: Hardback
Počet stran: 204
Mohlo by se vám také líbit..