Akciové trhy a investování
19
%
648 Kč 799 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha Akciové trhy a investování univerzitního profesora Josefa Jílka navazuje na knihu Finanční trhy a investování. V první části se autor zaměřil na podstatu a vývoj akciového trhu ve světě a v České republice. Popsána jsou témata jako historie a druhy akcií, oceňování a obchodování s akciemi, akciové indexy, depozitní poukázky, akciové opce a privatizace v České republice. Dále jsou uvedeny akciové bubliny včetně Velké hospodářské krize, účetní skandály na počátku tohoto století, fúze a akvizice a dopad akciového trhu na hospodářství. Druhá část se věnuje teorii portfolia. Třetí část se zaměřuje na stavební spoření, fondy kolektivního investování, penzijní fondy, životní pojištění a stručně na investice do nemovitostí. Poslední část se věnuje nekalým praktikám a daním na finančním trhu. Kniha je základem pro finanční a investiční rozhodování domácností a podniků. Předností knihy je praktický pohled na finanční trh. Užitečné informace zde naleznou jak finanční experti, tak i široký okruh zájemců o problematiku akciového trhu a investování. Kniha je dobrým vodítkem pro každého, kdo se chce orientovat v současném složitém finančním světě. Vzhledem ke své ucelenosti se jedná o jedinečné dílo.
Autor: | Josef Jílek |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-247-2963-3 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu matná |
Počet stran: | 656 |
Zařazení: | monografie • finanční investování • kapitálové trhy • akcie • spoření |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Hlavní účetní systémy IFRS a US GAAP
Josef Jílek
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Zlepšování podnikových procesů
Alena Svozilová
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Bohatství národů
Adam Smith
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Skvělý šéf
Alexander Groth
-
Moderní ekonomie
Hana Lipovská
-
Inovace je rozhodnutí
Adam Novák
-
Prodávejte jako ti nejlepší!
Miroslav Konopáč
-
Základy marketingu
Miroslav Karlíček