Strategie modrého oceánu
14
%
376 Kč 439 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry
Autor: | W. Chan Kim |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7261-128-7 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 240 |
Zařazení: | studie • strategický management • konkurenceschopnost • inovace • segmentace trhu |
Mohlo by se vám také líbit..