Kvalita podnikatelského prostředí
19
%
306 Kč 375 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se zabývá hodnocením regionální kvality podnikatelského prostředí, které představuje významný podklad nejen pro rozhodování potenciálních investorů, ale i pro hodnocení perspektiv rozvoje regionů. Hodnocení vychází ze 16 faktorů vybraných na základě mezinárodních i domácích průzkumů a sdružených do skupin obchodních, pracovních, infrastrukturních, lokálních, cenových a environmentálních faktorů. Jejich analýzy jsou zpracovány jednotným způsobem (význam, metodika, výsledky a možnosti ovlivnění) podle 205 správních obvodů obcí třetího stupně a návazně syntetizovány za kraje. Navazující širší vyhodnocení regionální konkurenceschopnosti zahrnuje i analýzy inovačního potenciálu firem a využití lidských zdrojů jako dalších komponent originální integrační teorie udržitelného regionálního rozvoje. Na tomto základě je pak vypracována dlouhodobá strategie regionálního rozvoje České republiky. Součástí publikace jsou i mapy - zdarma ke stažení na www.grada.cz. Kniha je velmi cenná svým komplexním a tržně orientovaným pohledem na problematiku regionálního rozvoje.
Autor: | Milan Viturka |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-247-3638-9 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Kniha |
Počet stran: | 232 |
Zařazení: | podnikání • kolektivní monografie • regionální rozvoj • regionální politika • konkurenceschopnost • podpora podnikání |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Zlepšování podnikových procesů
Alena Svozilová
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Skvělý šéf
Alexander Groth
-
Moderní ekonomie
Hana Lipovská
-
Inovace je rozhodnutí
Adam Novák
-
Prodávejte jako ti nejlepší!
Miroslav Konopáč
-
Základy marketingu
Miroslav Karlíček
-
Úspěšná nezisková organizace
Marek Šedivý
-
Kdo chce naše peníze?
Hana Lipovská