Marketingové postřehy ze zahraničních cest
193 Kč 199 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení podnikatelské příležitosti v té které zemi. Nejedná se však o nějaká obecná doporučení, ale výsledek osobního poznání autora, který každou z uvedených zemí navštívil a s danými projekty se osobně seznámil. Kromě vlastních projektů a způsobu nazírání autora na možnost jejich realizace, čtenáře jistě zaujme i způsob jednání a vyjednávání ovlivněný kulturními tradicemi dané země. Dalo by se říci, že výsledným tvarem publikace je 26 "téměř beletristických příběhů" velice čtivého "marketingového zápisníku", který může inspirovat každého, kdo obchoduje nebo chce obchodovat se zahraničím. Pozorně by si knihu měli přečíst i ti, kteří zahraniční aktivity nevyvíjejí, neboť i pro ně je zde obsaženo mnoho podnětů, které jim umožní nahlédnout na své aktivity mnohdy až překvapivě novým pohledem. Ti, kteří nepodnikají, pak mají možnost podívat se na danou zemi jinak, než jim to umožňují cestovní kanceláře nebo klasických průvodce.
Autor: | Ludvík Čichovský |
Nakladatel: | RADIX s.r.o. |
ISBN: | 80-86031-27-6 |
Rok vydání: | 2002 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Zařazení: | příběhy • podnikání • zahraniční obchod • mezinárodní marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Public relations a marketingová komun...
Luboš Bárta
-
Doprava jako součást logistických sys...
Pavel Tichý
-
Velkopavlovická vinařská podoblast
Jan Stávek
-
Manuál českého exportéra II.díl
Břetislav Ošťádal
-
Literární, výtv.a jiné pokles.
Tomáš Tepper
-
Stálo za to žít
Zdeněk Dienstbier
-
Nu co
Václav Hons
-
Šest mužů Jindřišky VIII., Nevěsta z ...
Jaromír Červenka
-
Tak jo
Václav Hons
-
Kápni božskou
Václav Hons
-
Kůly skulin
Václav Hons
-
Zádrhel krásných bel
Václav Hons