Marketing služeb
18
%
260 Kč 319 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Nové vydání je zcela přepracováno, obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, nově jsou zařazeny kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.
Autor: | Miroslava Vaštíková |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-2721-9 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 232 |
Zařazení: | příručky • marketing • služby |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Marketing služeb efektivně a moderně
Miroslava Vaštíková
-
Naučte se investovat
Daniel Gladiš
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Zlepšování podnikových procesů
Alena Svozilová
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Bohatství národů
Adam Smith
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Skvělý šéf
Alexander Groth
-
Moderní ekonomie
Hana Lipovská
-
Inovace je rozhodnutí
Adam Novák
-
Prodávejte jako ti nejlepší!
Miroslav Konopáč