Příručka pro profesionální prodejce
315 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Úspěšný chce být člověk vždy, ať už pracuje v jakékoliv profesi. A tak i ten, kdo pracuje či podniká jako prodejce, chce být ve své činnosti dobrý, chce, aby mu přinášela radost a uspokojení.
Ale jak na to, jak správně postupovat, čeho se vyvarovat, které kroky vedou k úspěchu a které k prohře? Proč řada prodejců neuspěje? Právě o tom je kniha Zanícený prodejce Jamese M. Heidemy a Chris M Heidemy. Tato již několikátá publikace osvědčených autorů je tu na pomoc všem, kteří chtějí ve své činnosti postupovat profesionálně a dopracovat se k vynikajícím výsledkům.
Kniha srozumitelnou a názornou formou předkládá „efektivní systémy, procesy a nástroje s cílem pomoci jednotlivým prodejcům případně týmům prodejců dosahovat vyšší produktivity, efektivnosti a nakonec větších úspěchů v prodeji".
Krok za krokem vede čtenáře od pocitů uvědomění si významu profesionality v každém lidském konání přes počáteční trénink až ke skutečně efektivnímu prodeji, který zaručuje návratnost investic. Otevírá pohled na oblasti plánování, řízení a procesu prodeje, nabízí konkrétní řešení pro případné námitky klientů, učí čtenáře, jak vytvořit profil ideálního klienta, jak postupovat ve vlastní praxi i jak správně plánovat blízkou i vzdálenější budoucnost.
Jednoduše řečeno, tato kniha přináší konkurenční výhodu všem těm, kteří se z ní poučí a budou postupovat jako profesionální podnikatelé. Je tou správnou investicí do vlastního rozvoje, který vede k úspěchu a efektivitě.
Autor: | James M. Heidema; Chris M. Heidema |
Nakladatel: | Wolters Kluwer ČR, a.s. |
ISBN: | 978-80-7357-646-2 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 148 |
Zařazení: | příručky • obchodní úspěch • psychologie prodeje • management prodeje • prodej pojištění |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Elektronické zadávání veřejných zakázek
Michaela Poremská
-
Právo obchodních společností
Jan Vlasák
-
Výkladová stanoviska
Petr Bukovjan
-
Modelování při řízení
Petr Dlask
-
Česko-slovenské kontexty obchodního p...
Jozef Suchoža; Jan Husár; Karel Marek
-
Personální management ve stavebnictví
Filip Bušina
-
Podnikání malých a středních podniků ...
Vladimír Vojík
-
Prosperující podnik v regionálním kon...
Ivana Kraftová
-
Moderní personalistika ve službách
Jan Žufan
-
Rizika v komerční praxi
František Janatka
-
Odhalte nepsaná pravidla hry v zaměst...
Isabel Nitzscheová
-
Základy horního a energetického práva
Ondřej Vícha
-
Oceňování bank, pojišťoven a dalších ...
Milan Hrdý
-
Nové trendy ve financích a ekonomice
David Mareš
-
Veřejná podpora v příkladech a poznám...
Michael Kincl
-
Živnostenský zákon Zákon o živnostens...
Vlasta Borovanová