Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 03.12
PPL Úterý 03.12
Osobní odběr Středa 04.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Od lokálních mítinků k politickému marketingu

Od lokálních mítinků k politickému marketingu

250  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorií demokracie, zůstává tato oblast v České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem medií na průběh voleb a charakter politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Zatímco v zahraniční odborné literatuře můžeme nalézt k tomuto tématu desítky knih, v tuzemsku lze mluvit pouze o několika málo pokusech, proto chce předkládaná publikace přispět k zaplnění této mezery. Autorka v textu vypracovává teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu. Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorií demokracie, zůstává tato oblast v České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem medií na průběh voleb a charakter politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Zatímco v zahraniční odborné literatuře můžeme nalézt k tomuto tématu desítky knih, v tuzemsku lze mluvit pouze o několika málo pokusech, proto chce předkládaná publikace přispět k zaplnění této mezery. Autorka v textu vypracovává teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu.
Autor:
Nakladatel: Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity
ISBN: 80-210-3800-4
Rok vydání: 2005
Jazyk : Čeština
Počet stran: 112
Zařazení: studie volební kampaň politické strany politická komunikace
Mohlo by se vám také líbit..