Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 19.02
PPL Středa 19.02
Osobní odběr Čtvrtek 20.02
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Politický marketing

Politický marketing
12 %

215  Kč 245 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky.
Autor:
Nakladatel: Společnost pro odbornou liter.
ISBN: 80-7364-011-2
Rok vydání: 2006
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 208
Zařazení: sborníky studie politika politický marketing politická kampaň
Mohlo by se vám také líbit..