O značkách
732 Kč
Odesíláme do 3 až 5 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru – v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku.
Autor: | Wally Olins |
Nakladatel: | Dokořán |
ISBN: | 978-80-257-0158-4 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná s přebalem matná |
Počet stran: | 240 |
Zařazení: | příručky • marketing • obchodní značky |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Jak vystoupit z EU
Petr Machan
-
23 věcí, které vám neřeknou o kapital...
Ha-Joon Chang
-
Spojené státy v úpadku ?
Magdalena Fiřtová; Kryštof Kozák
-
Dopady krize v euroatlantickém prostoru
Kryštof Kozák; Tomáš Weiss; Helena Schultzová
-
Matematická kniha
Clifford A. Pickover
-
Gödel, Escher, Bach Existencionální g...
Douglas R. Hofstadter
-
Simpsonovi a jejich matematická tajem...
Simon Singh
-
Kniha o fyzice
Clifford A. Pickover
-
Největší show pod Sluncem
Richard Dawkins
-
Dýchat s ptáky
Václav Cílek
-
Just Kids
Patti Smith
-
Zlaté číslo
Matila C. Ghyka
-
Prohlédni si tu zemi
Václav Cílek
-
Červená královna
Matt Ridley
-
Kvadrivium
Anthony Ashton; Jason Martineau; John Martineau
-
Země snivců
Alfred Kubin