Ochrana spotřebitele v praxi se vzory a příklady
19
%
253 Kč 312 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Přehledně sestavená a srozumitelně napsaná praktická příručka se zaměřuje na aktuální problémy, které se vyskytují v souvislosti se smlouvami, v nichž na jedné straně vystupuje spotřebitel a na straně druhé osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Autorka se postupně zabývá prodejem zboží v obchodě (se zaměřením na uplatnění práva z odpovědnosti za vady, prodejem zboží přes internet, nároky vyplývajícími spotřebiteli z vad zboží, reklamačními lhůtami, odstoupením od smlouvy, smluvními pokutami ad.), smlouvou o dílo, cestovní smlouvou ad. Popisuje přitom typické, nejčastěji se vyskytující situace, a představuje způsoby řešení problémů, na které spotřebitel při uplatňování svých práv může narazit, včetně možnosti obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci.
Publikace je určena nejen právníkům, ale zejména široké veřejnosti – spotřebitelům, kterým umožňuje se rychle zorientovat v právní problematice a najít řešení v situacích, ve kterých jim druhá strana – nejčastěji prodávající – tvrdí určité skutečnosti, které si běžný spotřebitel nemá možnost jinak ověřit.
Autor: | Blanka Tomančáková |
Nakladatel: | LINDE právnické a ekonom. nak. |
ISBN: | 80-7201-695-2 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 224 |
Zařazení: | příručky • právní předpisy • ochrana spotřebitele • právní smlouvy • právní podání |