Sociokulturní aspekty managementu služeb
25
%
97 Kč 129 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace určená pro studenty vysokých škol i odborníky z praxe se zaměřuje na člověka, manažera pohybujícího se v různých sociálních skupinách, kde se spojuje s jinými lidmi. V současné době stále více firem a institucí zakládá své rozhodování na empirických datech, která samy získávají a zpracovávají. Hranice mezi tradiční a moderní společností je poměrně ostrá a je vyznačena radikální přeměnou instituce na služby, kde hraje v ekonomickém životě moderní společnosti podstatně jinou roli než ve společnosti tradiční.
Monografie je zaměřena následující problematiku sociologie managementu:
1) Trh – znak moderní společnosti.
2) Sociokulturní aspekty jednání lidské společnosti ve službách a v lidském rozhodování.
3) Sociálně kulturní vlivy - vliv kultury – sociokulturní výzkum ve službách.
4) Sociokulturní aspekty lidské společnosti a sociálních jevů se zaměřením na gender.
5) Sociokulturní aspekty vzdělávání zaměstnanců ve službách se zaměřením na hotelový a gastronomický průmysl.
6) Zaměstnanost / nezaměstnanost / fluktuace jako sociální problém zaměstnanců ve službách, ruku v ruce se mzdovou politikou.
7) Rasová nesnášenlivost, netolerance, diskriminace, kulturní rozdíly jako sociokulturní problém etiky a etikety v sektoru služeb.
8) Sociální marketing ve službách.
9) Sociokulturní aspekty věkových skupin - postoje společnosti k starším lidem a jejich následné začlenění do pracovně-právního procesu v sektoru služeb.
10) Sociokulturní aspekty zdraví a nemoci se zaměřením na syndrom vyhoření, stres a frustrace jako jedny z překážek managementu služeb.
11) Sociokulturní aspekty masmédií a masové komunikace se zaměřením na sebereflexi managementu služeb v procesu tvůrčího myšlení.
Autor: | Marek Merhaut |
Nakladatel: | Press 21 |
ISBN: | 978-80-905181-8-6 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 132 |