Umění zprostředkovaného učení
11
%
134 Kč 150 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných
teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně
specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů
ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je
současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále
věnována Feuersteinovu programu instrumentální obohacování, který
se i v českém prostředí s úspěchem užívá pro systematickou výuku
myšlení ale i jako součást didaktických plánů orientovaných na
multikulturní vzdělávání. Autorka seznamuje s jeho obsahem (včetně
obrazového materiálu), s doporučeními pro jeho efektivní užívání i
se závěry hodnocení jeho efektivity ve školní v praxi. Kniha je
vhodná pro studenty psychologie, speciální pedagogiky, učitelství a
příbuzných oborů. Je také vhodným materiálem pro profesionály nebo
rodiče, kteří program instrumentální obohacování znají a při práci
nebo hře se svými dětmi užívají.
Autor: | Gabriela Málková |
Nakladatel: | Togga |
ISBN: | 978-80-87258-02-6 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | 1 x kniha |
Počet stran: | 121 |
Zařazení: | monografie • rozvoj myšlení • poznávání • pedagogická psychologie |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Krabička poslední záchrany pro nezisk...
Petr Vrzáček
-
Kunst-lehre: Nauka umění
Paul Klee
-
Cesty k neskrytosti
Ladislav Benyovszky
-
Narace a (živá) realita
Juraj Šuch
-
Legenda o sv. Vintířovi
Petr Kubín
-
Progresivní rock
Jan Blüml
-
Dekonstrukce podpisu. Jacques Derrida...
Michaela Fišerová
-
Foucault a Deleuze: O těle, experimen...
Martin Charvát
-
Ztraceni v kaňonech a na rančích
Jiří Marek
-
Kapitoly z dějin českého myšlení o mé...
Jan Jirák
-
Fragmentární vidění. Ranciere, Derrid...
Michaela Fišerová
-
Země a svět v uměleckém díle
Jaroslav Novotný
-
Poučený estetický postoj
Barbora Řebíková
-
Rozhovory o mnohosti světů
Bernard de Fontenelle
-
Trilogie
Tomáš Jacko
-
Úvod do logiky Lvovsko-varšavské školy
Zuzana Rybaříková