Jak prodat neviditelné
24
%
167 Kč 220 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou firmu, co si lidé myslí, když říkají, že poskytujete dobré služby, co by vám Picasso poradil k tvorbě cen, jak ušetřit půl milionu a jaký je nejrychlejší způsob zvýšení prodejní síly. Kniha se zakládá na pětadvacetiletých zkušenostech odborníků různých profesí a předává své moudrosti prostřednictvím často překvapivých příkladů.
Autor: | Harry Beckwith |
Nakladatel: | Robert Němec-Pragma nakladat. |
ISBN: | 978-80-7205-743-6 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 208 |
Zařazení: | příručky • obchodní úspěch • marketing • služby |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Selling The Invisible
Harry Beckwith
-
Srdcem v kuchyni
Bezlepková Margottka
-
Chvála siesty
Bruno Comby
-
Poslední let Malého Prince
Jean-Pierre de Villers
-
Jak získat báječné tělo
Anita Naik
-
Spiritualita Findhornu
Eileen Caddy
-
Konečně EX toho vašeho EX
Kristin E. Carmichael
-
Žraloci stále ještě nemají rak
I. William Lane
-
Vše o sójových izoflavonech a ženském...
Victoria Dolby Toews
-
Příruční astrologický průvodce
Francesca Stuart