Osobní doporučení
26
%
177 Kč 238 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Podnikatelé, potřebujete, aby se o vás mluvilo? Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat, a návodů na to, jak uskutečnit reklamní kampaň, která vás nebude stát ani haléř.
Úspěšné společnosti začínají oceňovat starý dobrý zdroj reklamy - zákazníky. Kniha přináší nápady, jak spokojeným zákazníkům poskytnout informace, které by mohli předat dál.
Encyklopedie metod ústní reklamy ukazuje podnikatelům, jak systematicky vytvářet a podporovat přiznivá ústní doporučení a jak potlačit nepříznivé ohlasy.
Představuje zásady tvorby ústní reklamy, stovky vyzkoušených nápadů pro každý typ podnikání a základní metody vytváření vlastní ústní kampaně.
Autor: | Godfrey Harris |
Nakladatel: | Nakladatelství Alman s.r.o. |
ISBN: | 80-86135-28-4 |
Rok vydání: | 2002 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu matná |
Počet stran: | 268 |
Zařazení: | příručky • ústní reklama |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Velký Al vypráví
Tom Schreiter
-
Základy úspěšného vybudování
Failla Don
-
Duševní světlo
Luule Viilma
-
Zůstat anebo jít
Luule Viilma
-
Tajemství andělů a démonů
Burstein,Keijzer
-
Bolest ve tvém srdci
Luule Viilma
-
Médium Michaela
Libuše Steckerová
-
V souznění se sebou
Luule Viilma
-
Kde jsi, můj princi?
Suzanne E. Harrill
-
Světlý pramen lásky
Luule Viilma
-
Hřejivá naděje
Luule Viilma
-
Tajemství Da Vinciho kódu
Dan Burstein
-
Závodník
Karel Jílek
-
Arcanum
Thomas Wheeler