Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 23.04
PPL Středa 23.04
Osobní odběr Čtvrtek 24.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

162  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem znát své produkty , přes pravidlo nikdy neříkat ne , až po požádat o pomoc, pokud ji potřebujete – a samozřejmě – vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!
Autor:
Nakladatel: Pragma
ISBN: 978-80-7349-295-3
Jazyk : Čeština
Vazba: Vázaný
Počet stran: 112
Zařazení: příručky obchodní úspěch řízení vztahů se zákazníky úspěch v podnikání doprovodné služby
Mohlo by se vám také líbit..