Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12 )
Česká pošta Pondělí 30.12
PPL Pondělí 30.12
Osobní odběr Úterý 31.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Vytřete jim zrak

Vytřete jim zrak
11 %

211  Kč 238 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku. Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další. Nejdůležitější částí, která vytváří "služební výhody", jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
Nakladatel: Robert Němec-Pragma nakladat.
ISBN: 978-80-7349-331-8
Rok vydání: 2012
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Vázaný
Počet stran: 240
Zařazení: příručky řízení vztahů se zákazníky služby
Mohlo by se vám také líbit..