Vytřete jim zrak
11
%
211 Kč 238 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku.
Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další.
Nejdůležitější částí, která vytváří "služební výhody", jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
Nakladatel: | Robert Němec-Pragma nakladat. |
ISBN: | 978-80-7349-331-8 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 240 |
Zařazení: | příručky • řízení vztahů se zákazníky • služby |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Milk and Honey
Kaur Rupi
-
Muž, který chtěl být šťastný
Laurent Gounelle
-
Člověk a jeho symboly
Carl Gustav Jung
-
Život naživo
Vladimír Kafka
-
Psychologie Atkinsonové a Hilgarda
S. Noel-Hoeksema; L. B. Frederickson; W. A. Wagenaar
-
Emoční inteligence
Daniel Goleman
-
Umělcova cesta
Julia Cameron
-
Digitální demence
Manfred Spitzer
-
Neradost
Karel Novotný
-
Debordelizace hlavy
Ivo Toman
-
Kdo bude plakat, až tady nebudeš?
Robin S. Sharma
-
Červená kniha Čtenářská edice
Carl Gustav Jung; Sonu Shamdasani; John Peck
-
Poslední let Malého Prince
Jean-Pierre de Villers
-
Příruční astrologický průvodce
Francesca Stuart