Efektivní inovace
9
%
271 Kč 299 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze.
1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky – pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě.
2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci uvnitř i mezi týmy, protože i vy můžete být součástí několika týmů: hlavního týmu či funkčního týmu, projektové skupiny, kroužku kvality, výkonného řídícího týmu či správní rady.
3.Organizace, pro kterou pracujete, v sobě zahrnuje veškeré své součásti, včetně vás a týmů, do nichž patříte, ale představuje více než pouhou sumu svých částí. Žije svým vlastním životem.
Autor: | John Eric Adair |
Nakladatel: | Alfa Publishing,s.r.o. |
ISBN: | 80-86851-04-4 |
Rok vydání: | 2004 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu matná |
Počet stran: | 234 |
Zařazení: | příručky • management inovací |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Rivalita
Kurt Theodor Oehler
-
Cesta ke královskému platu aneb jsou ...
Dalibor Slivinský
-
Proč nesnášíme politiky
Gábor Lenkei
-
Metody analýz výdajů státního rozpočtu
František Kalouda
-
O přírodě, řízení a naději
Ivan Kratochvíl
-
Souboj mozků v řízení
Jaroslav Jirásek
-
Kávový voko
Marek Hofman
-
Efektivní podnikání v době Webu 2.0
Jiří Donát
-
Můj život na ch@tu
Miroslav Oupic