Jak se budují značky
14
%
342 Kč 399 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Co obchodníci nevědí
Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální
Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace.
Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.
Autor: | Sharp, Byron |
Nakladatel: | Omega |
ISBN: | 978-80-7390-618-4 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 232 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Marketing
Sharp, Byron
-
Mléko a med
Kaur Rupi
-
Cizinka
Gabaldon Diana
-
Blackout
Marc Elsberg
-
Mořeplavec
Diana Gabaldon
-
Havran a jiné básně
Edgar Allan Poe
-
Vážka v jantaru
Gabaldon Diana
-
Jóga pro začátečníky
Martin Cory
-
Pět neděl v balóně
Verne Jules
-
Cesta do středu Země
Verne Jules
-
Cesta kolem světa za 80 dní
Verne Jules
-
Bubny podzimu
Diana Gabaldon
-
Na kometě
Verne Jules
-
Tajemný hrad v Karpatech
Verne Jules
-
Patnáctiletý kapitán
Verne Jules
-
Poslední dívka
Initiative Queer Nations