Reklama - Jak dělat reklamu
23
%
230 Kč 299 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu správnou reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.
Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.
V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Autor: | Jitka Vysekalová |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-5865-7 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 232 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Guinness World Records 2019
-
Židovské pověsti
Rottová Inna, Řízek Tomáš
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav
-
Výcvik psa k dokonalé poslušnosti - O...
Imke Niewöhner
-
Výživa pro fitness a kulturistiku
Mach Ivan, Borkovec Jiří
-
Anatomie 2
Radomír Čihák
-
Tréninkový deník
Tvrzník Aleš, Rus Vít
-
Háčkování - hračky, ozdoby, drobnosti
Lenka Bednářová
-
Stavební příručka
Remeš a kolektiv Josef
-
Vše o uzení - Rady, tipy, recepty
Vladimír Dyk
-
Manuál obranné střelby II - Defenzivn...
Pavel Černý
-
Kyusho - Vitální body v bojových uměn...
Kristin E. Carmichael
-
Stavební zákon s komentářem pro praxi
Jiří Plos
-
Fyziologie - Učebnice pro studenty zd...
Jindřich Mourek
-
Ošetřovatelství pro střední zdravotni...
Slezáková Lenka a kolektiv
-
Praktická příručka přednemocniční urg...
Roman Remeš