Metody aktivního vyučování
21
%
163 Kč 207 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Spolupráce žáků ve skupinách
Rámcové vzdělávací plány tvoří pouze "obecný rámec" vzdělávání, stanovující základní obsah výuky a vzdělávací kompetence s tím, že vlastní náplň vzdělávání, způsoby a formy předkládání učiva se ponechávají na učiteli. Příkladem vhodných, efektivních a na žáka orientovaných vyučovacích metod jsou metody aktivního učení formou spolupráce žáků ve skupinách. První část seznamuje se základní charakteristikou těchto metod, s principy jejich přípravy, zásadami vedení vyučovacích hodin a hodnocením práce žáků.
Druhá část obsahuje jednotlivé vyučovací metody (např. brainstorming, hraní rolí, případová studie, mentální mapování) spolu s praktickým návodem na jejich přípravu, vedení a hodnocení. U každé vyučovací metody jsou připojeny návrhy na vhodná pracovní témata.
Kniha je určena učitelům všech typů škol a studentům pedagogiky
Autor: | Dagmar Sitná |
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 978-80-7367-246-1 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 152 |
Zařazení: | metodické příručky • aktivizační metody ve výuce • skupinové vyučování |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Člověk a jeho symboly
Carl Gustav Jung
-
Malý tyran
Jirina Prekop
-
Malý princ v nás
Mathias Jung
-
Nenechte sebou manipulovat
-
Umění milovat
Erich Fromm
-
Cesty z úzkosti a deprese
Heinz-Peter Röhr
-
Nedostatečný pocit vlastní hodnoty
Heinz-Peter Röhr
-
Kudy do pohody
Karel Nešpor
-
Narcismus - vnitřní žalář
Heinz-Peter Röhr
-
Obejměte své vnitřní dítě
-
Psychopatologie všedního života
Sigmund Freud
-
Úzkost a obavy
Ján Praško; Jana Vyskočilová; Jana Prašková
-
Malý princ v nás
Mathias Jung; David Novotný
-
O psychologii bytí
Abraham Harold Maslow
-
Řeč těla
Allan Pease; Barbara Pease
-
Hovory k sobě
Irvin D. Yalom