Osobní doporučení aneb...inter
25
%
162 Kč 218 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování. Je to praktická příručka pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak účinně používat metodu osobního doporučení a ústní reklamy při obchodování na internetu.
Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Najdete v ní původní myšlenky přepracované a rozvinuté tak, aby byly vhodné pro elektronické obchodování.
Autor: | Harris Godfrey |
Nakladatel: | Nakladatelství Alman s.r.o. |
ISBN: | 80-86135-29-2 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu matná |
Počet stran: | 196 |
Zařazení: | příručky • ústní reklama • internetová reklama |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Velký Al vypráví
Tom Schreiter
-
Základy úspěšného vybudování
Failla Don
-
Duševní světlo
Luule Viilma
-
Zůstat anebo jít
Luule Viilma
-
Tajemství andělů a démonů
Burstein,Keijzer
-
Bolest ve tvém srdci
Luule Viilma
-
Médium Michaela
Libuše Steckerová
-
V souznění se sebou
Luule Viilma
-
Kde jsi, můj princi?
Suzanne E. Harrill
-
Světlý pramen lásky
Luule Viilma
-
Hřejivá naděje
Luule Viilma
-
Tajemství Da Vinciho kódu
Dan Burstein
-
Závodník
Karel Jílek
-
Arcanum
Thomas Wheeler