Public relations moderně a účinně
10
%
320 Kč 355 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Autor: | Václav Svoboda |
Nakladatel: | Bambook |
ISBN: | 978-80-247-2866-7 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 240 |
Zařazení: | monografie • public relations |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav
-
Prvních 6 let ve vývoji a výchově dítěte
Zdeněk Matějček
-
Dětská klinická psychologie
Pavel Říčan; Dana Krejčířová
-
Sociální psychologie
Jozef Výrost; Ivan Slaměník
-
Psychologie osobnosti
Marek Blatný
-
Zakázaná rétorika
Gloria Beck
-
Pozitivní myšlení
Sue Hadfield
-
Psychologie 1.díl
Jarmila Kelnarová; Eva Matějková
-
Asertivitou proti stresu
Ján Praško
-
Manažerská psychologie
Milan Mikuláštík
-
Přestaňte se v práci stresovat
Jan Urban
-
Psychologie osobnosti
Pavel Říčan
-
Máme dítě s ADHD
Drahomíra Jucovičová
-
Psychologie 3. díl
Ilona Kopecká
-
Psychologie lidské odolnosti
Karel Paulík