Mezinárodní marketing
15
%
272 Kč 319 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.
Autor: | Hana Machková |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-2986-2 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 200 |
Zařazení: | učebnice • mezinárodní marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Chlapec, který přežil pochod smrti
Pavel Taussig
-
Černý a bílý - Vzestup a pád Bobbyho ...
Voloj, Julian
-
Dagmar Pecková - Šaty noty boty
Pecková Dagmar
-
Mukl
Petra Čeřovská
-
Jazzová baronka
Rothschild Hannah
-
Byl jsem číslo 30529
Weinberg, Felix (Deceased)
-
Heinrich Himmler
Peter Longerich
-
Život v utajení
Fox, Amaryllis
-
Hawking
Ottaviani, Jim
-
Dáma z dobré rodiny
Fowler Therese Anne
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro