Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 15.01
PPL Středa 15.01
Osobní odběr Čtvrtek 16.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Fenomén výchovy a učitelská etika povolání

Fenomén výchovy a učitelská etika povolání
11 %

213  Kč 240 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Monografie se zabývá povahou výchovy jako specifického lidského jednání. Z hermeneutických pozic zkoumá ontologická východiska výchovného vztahu jako vztahu ke světu, ke společenství a k sobě samému. Ukazuje kontexty, z nichž se výchova rodí, a podmínky, v nichž je možno ji rozvinout (solidarita generací, pedagogický étos, svoboda člověka, rozvoj lidské přirozenosti, specifická povaha lidské starosti a péče, vztah k druhému, setkání). Autorky sledují nutné proměny výchovného vztahu a vymezují základní rozdíly mezi výchovou a činnostmi, které sice také ovlivňují a formují osobnost člověka, ale s dobrou výchovou nemají nic společného (vedení, školení, výcvik, drezura, manipulace, ovlivňování). Promýšlejí výchovu jakožto jednání, jehož smyslem je zachovat kontinuitu (lidského rodu, kultury, hodnot), které však zároveň umožňuje diskontinuitu (tedy potenciálně nový počátek). V neposlední řadě zkoumají problematiku výchovy a vzdělávání v diferentním světě a poukazují na podstatné souvislosti výchovy a vzdělávání se smysluplným spolubytím.
Autor:
Nakladatel: Karolinum
ISBN: 9788024626369
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 222
Zařazení: výchova a vzdělávání kolektivní monografie etika povolání axiologie učitelská profese filozofie výchovy
Mohlo by se vám také líbit..