Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 25.12, 26.12, 01.01 )
Česká pošta Úterý 31.12
PPL Úterý 31.12
Osobní odběr Čtvrtek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketingový plán

Marketingový plán
14 %

215  Kč 249 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhyvyžadují, Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.
Autor:
Nakladatel: BIZBOOKS
Jazyk : Čeština
Vazba: vázaná s laminovaným potahem
Počet stran: 576
Zařazení: monografie marketing marketingový management strategický marketing
Mohlo by se vám také líbit..