Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 17.04
PPL Čtvrtek 17.04
Osobní odběr Pátek 18.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Politická komunikace - Od res publica po public relations

Politická komunikace - Od res publica po public relations
12 %

175  Kč 199 Kč

Expedice za 2 až 3 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií.
Autor:
Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-3536-8
Jazyk : Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 176
Zařazení: monografie mediální komunikace politická komunikace
Mohlo by se vám také líbit..