Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 17.04
PPL Čtvrtek 17.04
Osobní odběr Pátek 18.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Umění a nová média

Umění a nová média
15 %

178  Kč 209 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Název publikace Umění a nová média vymezuje pole zájmu autorského kolektivu, ale také taktiky pohybu tímto polem. Slovní spojení umění a nová média poukazuje k výzkumu vzájemných vlivů, referencí a fúzí umělecké kreativity a techniky, především informačních a komunikačních aparátů (od rozhlasu, přes první počítačovou grafiku, po virtuální světy a světovou počítačovou síť), jak se rozvíjel a proměňoval v průběhu 20. a začátku 21. století. Pozornost je věnována zejména těm momentům, kdy jednotlivá média byla nová a v jejich recepci se zvlášť zřetelně odrážely naděje a obavy, které do nich byly promítány.
První kapitola, Umění a multimédia, představuje koncept multimediálního díla se zaměřením na scénickou tvorbu a performanční umění.
Ve druhé kapitole Média (a) umění je zkoumán vztah mezi hudební tvorbou a technickými médii produkce a distribuce, jakož i transformace hudby jako uměleckého média.
Autoři třetí kapitoly, Umění a (kybernetická) štěstěna, se soustředili na princip (řízené) náhody a podoby jeho uplatnění v umělecké produkci.
Kapitola čtvrtá, Virtuální světy a virtuální těla, zahrnuje příspěvky věnované základním konceptům formujícím vize nových digitálních médií.
Poslední, pátá, kapitola Umění nových digitálních médií je věnována vyznačení konceptuálních průniků mezi uměním nových digitálních médií a uměleckou tvorbou druhé poloviny 20. století.

Předkládaná kolektivní monografie završuje práci řešitelského týmu Ústavu hudební vědy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity na výzkumu funkcí techniky při vzniku a provozování múzického díla, který byl umožněn díky grantové podpoře Centra základního výzkumu AMU&MU. Publikace odhaluje vzájemné vlivy, reference a fúze umělecké kreativity a techniky, především informačních a komunikačních technologií.
Nakladatel: Masarykova univerzita Brno
ISBN: 9788021056398
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 188
Zařazení: počítačová grafika kolektivní monografie masmédia umění virtuální realita multimediální umění elektronická hudba počítačové umění
Mohlo by se vám také líbit..