Hodnota a e-business
175 Kč 181 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
Autor: | Alena Klapalová |
Nakladatel: | Masarykova univerzita Brno |
ISBN: | 9788021055063 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 181 |
Zařazení: | monografie • informační technologie • komunikační technologie • hodnotový management • podnikatelské sítě • elektronické podnikání |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Efektivnost v systému zpětných toků
Alena Klapalová
-
Písečný muž
Lars Kepler
-
Nečakaná diagnóza
Noro Ölvecký
-
Psychopatologie všedního života
Sigmund Freud
-
Bohdan Lacina
Jiří Hlušička
-
Kojenecký pláč
Zuzana Masopustová
-
Střední paleolit v moravských jeskyní...
Petr Neruda
-
Bez léčby to jde
Pavel Nepustil
-
Slovník českých jazykovědců v oboru b...
Radoslav Večerka
-
Šedivějící hodnoty? Aktivita jako dom...
Marcela Petrová Kafková
-
Cesty do Svaté země
Danuše Kšicová
-
Hudebně-literární slovník III.
Vladimír Spousta
-
Marienthal
Marie Jahoda
-
Řízení zpětných toků
Radoslav Škapa
-
Poznámky ke studiím nových médií
Jakub Macek
-
Narození, svatba a pohřeb v sunnitské...
Jana Malecká