Social and Cultural Dimensions of Innovation in Knowledge Societies
14
%
189 Kč 220 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se zaměřuje na působení sociálních a kulturních faktorů inovačních aktivit. Popisuje nové formy inovací, například sociální inovace chápané jako změny sociálních praktik, a zvažuje též tzv. kulturní tezi, podle níž je inovační chování primárně určováno kulturou jako souborem specifických hodnot a praktik. Reflektuje také roli inovací při utváření stability a dynamiky společnosti. Důležitou součástí práce je analýza různých souvislostí inovačního transferu, jehož klíčovou dimenzí je i kulturní transfer. V angličtině.
Nakladatel: | Filosofia |
ISBN: | 9788070073537 |
Jazyk : | Angličtina |
Počet stran: | 278 |
Zařazení: | kolektivní monografie • znalostní společnost • inovace • sociální procesy |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Mnich, který prodal své ferrari
Robin S. Sharma
-
Hormonální jógová terapie
Dinah Rodrigues
-
Bábovky
Radka Třeštíková
-
Léto
Rotraut Susanne Bernerová
-
Muž, který chtěl být šťastný
Laurent Gounelle
-
Špalíček veršů a pohádek
František Hrubín
-
Zima
Rotraut Susanne Bernerová
-
The Sun and Her Flowers
Kaur Rupi
-
Podzim
Rotraut Susanne Bernerová
-
Kmotr Mrázek Trilogie
Kmenta Jaroslav
-
Poslední Aristokratka
Evžen Boček
-
Matrix Energetics
Richard Bartlett
-
Člověk a jeho svět
Jakub Marek
-
Umění a čas I
Jan Patočka
-
Korektiv Masarykovy filosofie
Zdeněk Novotný
-
Maurice Merleau-Ponty
Jakub Čapek