Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
140 Kč
Odesíláme do 5 až 7 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis ideální výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání.
Autor: | Martin Chvál |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024620572 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 110 |
Zařazení: | kolektivní monografie • pedagogická evaluace • kompetence k učení • pedagogická metodologie |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Scénologie (každodenního) chování
Martin Chvál
-
Na naší škole nám záleží - Jak sledov...
Martin Chvál
-
Klapzubova jedenáctka
Bass, Eduard
-
Česko-německý a německo-český slovník...
Jaroslava Kroupová
-
Kniha vrchních písařů
Qian Sima
-
Výmarská republika
Dagmar Moravcová
-
Basic Czech I.
Darina Ivanovová
-
Česky, prosím II
Jitka Cvejnová
-
Dějiny knihoven a knihovnictví
-
Volební právo cizinců v komunálních v...
Zuzana Machová
-
Everyday Spooks
Karel Michal
-
Denuklearizace Ukrajiny, Běloruska a ...
Jan Šír
-
Francouzský institut v Praze 1920-1951
Jiří Hnilica
-
Stres a syndrom vyhoření u lékařů pos...
Eva Doležalová
-
Biomedicínská informatika V.
Jana Zvárová
-
Jazyk a jazykověda
František Čermák