Cesty k inkluzi
11
%
152 Kč 170 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace zpracovává situaci studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v průběhu jejich studia na vysokých školách. Zvláštní pozornost je věnována překážkám ve studiu, se kterými se vysokoškolští studenti se speciálními vzdělávacími potřebami setkávají, a strategiím, které se studentům při překonávání těchto překážek osvědčily.
Mezi stěžejní témata této publikace patří:
o filozoficko-historická a etická reflexe jinakosti v kontextu vysokoškolského prostředí
o formy podpory, které jsou dostupné vysokoškolským studentům se speciálními vzdělávacími potřebami, a zkušenosti studentů s dostupnou podporou
o asistence vysokoškolským studentům se speciálními vzdělávacími potřebami
o analýza postojů k jinakosti u žáků základních a středních škol
o postoje vysokoškolských pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání
o vysokoškolské studium z perspektivy studenta s Aspergerovým syndromem
o situace vysokoškolských studentů se specifickými poruchami učení.
Jak vyplývá ze zkušeností vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami prezentovaných v této publikaci, právě překážky ze strany společnosti jsou ty, které jim nejvíce znesnadňují život.
doc. PhDr. Lea Květoňová., Ph.D. (ed.) působí od roku 2004 jako vedoucí katedry speciální pedagogiky na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Ve své vědeckovy?zkumné problematice se věnuje speciálněpedagogicky?m potřebám osob se zrakovým postižením.
doc. PhDr. Iva Strnadová, Ph.D. (ed.), působí od roku 2011 na University of New South Wales (Austrálie). Je také Honorary Senior Lecturer na Faculty of Education and Social Work, University of Sydney (Austrálie).
doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (ed.) působí jako docent na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Od roku 2003 stojí v čele Somatopedické společnosti, o. s., a od r. 2011 je členkou Rady České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV).
Mezi stěžejní témata této publikace patří:
o filozoficko-historická a etická reflexe jinakosti v kontextu vysokoškolského prostředí
o formy podpory, které jsou dostupné vysokoškolským studentům se speciálními vzdělávacími potřebami, a zkušenosti studentů s dostupnou podporou
o asistence vysokoškolským studentům se speciálními vzdělávacími potřebami
o analýza postojů k jinakosti u žáků základních a středních škol
o postoje vysokoškolských pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání
o vysokoškolské studium z perspektivy studenta s Aspergerovým syndromem
o situace vysokoškolských studentů se specifickými poruchami učení.
Jak vyplývá ze zkušeností vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami prezentovaných v této publikaci, právě překážky ze strany společnosti jsou ty, které jim nejvíce znesnadňují život.
doc. PhDr. Lea Květoňová., Ph.D. (ed.) působí od roku 2004 jako vedoucí katedry speciální pedagogiky na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Ve své vědeckovy?zkumné problematice se věnuje speciálněpedagogicky?m potřebám osob se zrakovým postižením.
doc. PhDr. Iva Strnadová, Ph.D. (ed.), působí od roku 2011 na University of New South Wales (Austrálie). Je také Honorary Senior Lecturer na Faculty of Education and Social Work, University of Sydney (Austrálie).
doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (ed.) působí jako docent na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Od roku 2003 stojí v čele Somatopedické společnosti, o. s., a od r. 2011 je členkou Rady České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV).
Autor: | Lea Květoňová-Švecová |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024620862 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | pevná |
Počet stran: | 172 |
Zařazení: | vysokoškolští studenti • kolektivní monografie • specifické poruchy učení • zdravotně postižení • speciální poradenství • vysokoškolské studium • Aspergerův syndrom • integrovaná výchova a vzdělávání |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Barokní architektura v Čechách
Petr Macek
-
Dějiny Francie
Linda Perina
-
Spravedlnost: Co je správné dělat
Michael Sandel
-
Klapzubova jedenáctka
Bass, Eduard
-
Čeština pro středně a více pokročilé
Bischofová Jana
-
Psychologie osobnosti
Marie Vágnerová
-
Učebnice norštiny
Jarka Vrbová
-
Slovník biblické ikonografie
Jan Royt
-
Česko-německý a německo-český slovník...
Jaroslava Kroupová
-
Výmarská republika
Dagmar Moravcová
-
Saturnino
Zdeněk Jirotka
-
Dějiny antropologie
Jean Clottes
-
Prehistorie rodu Homo
Jean Clottes
-
Metuzalém - O stárnutí a stáří
Lucie Bankovská Motlová
-
Pracovní sešit k učebnici Čeština pro...
Bischofová, Jana; Hasil, Jiří; Hrdlička, Milan; Kramářová, Jitka
-
Neklidná figura
Baborovská, Sandra