Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu
11
%
133 Kč 149 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha je zároveň praktickou příručkou současného kameramana a zároveň hloubavou studií ontologické podstaty filmu. Autor se vyhraňuje vůči módě postprodukční úpravy filmových obrazů a navrací se ke kořenům vzniku pohyblivých obrazů. Termín světlotonalita vyjadřuje vztah mezi neviditelným světlem a hmotou, na niž dopadá. Kameraman tedy pracuje se světlem i s hmotou, a vytváří tak světlotonální obrazovou strukturu. Autor se v knize dále zabývá dvěma aspekty světlotonality: emocionálním dopadem na diváka a lineárními hodnotami filmového obrazu.
Autor: | Jaromír Šofr |
Nakladatel: | Akademie múzických umění |
ISBN: | 9788073312749 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 68 |
Zařazení: | učební texty • světlo • filmová technika • filmová teorie • kameramani • filmový obraz |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Živý film
Jaromír Šofr
-
Jan Calábek
Pavlína Vogelová
-
Scénické tradice Latinské Ameriky
Stanislav Slavický
-
Americké avantgardní divadlo
Arnold Aronson
-
Divadelní vzpomínky
Václav Tille
-
Estetika dramatického umění
Otakar Zich
-
Myslet z druhého místa
Alice Koubová
-
Divadlo nebo život!
Valenta, Josef
-
Filmový zvuk pro nezvukaře
Radim Lapčík
-
Mengeleho lebka: Zrod forenzní estetiky
Weizman, Eyal
-
Jakub Jan Ryba: Duetti par il Clavice...
Vít Havlíček
-
Divadelní kostým / Theatre Costume
Zbořil Jan
-
Alfréd Radok mezi filmem divadlem
Karel Tabery
-
Klauzury DAMU 2013-2014
-
Čtyřikrát dva
Stanislava Přádná
-
Jan Němec
Jan Bernard