Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12 )
Česká pošta Pátek 27.12
PPL Pátek 27.12
Osobní odběr Pondělí 30.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Realita masmédií

Realita masmédií
15 %

213  Kč 250 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha Realita masmédií je dalším příspěvkem Niklase Luhmanna k teorii sociálních systémů, kterou tento německý sociolog ve svých dřívejších pracích aplikoval například na sféry ekonomie, politiky, vědy, práva či umění. Masmédia představují v Luhmannově pojetí jeden ze zásadních systémů moderní společnosti, o jehož realitě lze hovořit ve dvojím smyslu. Je to jednak jejich skutečná, reálná realita, která spočívá v jejich vlastních reálně plynoucích operacích a jako taková je závislá na technologiích. Vedle sekvence operací Luhmannn definuje ještě sekvenci pozorování, jež spoluutváří významnou úlohu masmédií v sociální konstrukci reality. Jako klíčový kognitivní systém masmédia selektují a distribuují obsahy, k nimž společnost obrací pozornost a které formují myšlení jejích členů. Realita masmédií pak umožňuje zpracovávat informace tak, aby nedošlo k destabilizaci sociálních rolí nebo přetížení sociálních aktérů. Základní funkcí masmédií je iritace (dráždění). Tato funkce, jež je nezbytná pro udržení pozornosti a vzbuzování zájmu o určitá témata, vede k připravenosti členů společnosti zaujímat nové postoje a přijímat změny. Zároveň je namířena proti nečinnosti a strnulosti konzervativních postojů. Tím paradoxně pomáhá lidem přizpůsobovat se novým situacím v rámci probíhajících civilizačních změn.
Autor:
Nakladatel: Academia
ISBN: 9788020023339
Jazyk : Čeština
Vazba: Vázaný
Počet stran: 144
Zařazení: monografie masmédia mediální komunikace mediální obraz skutečnost
Mohlo by se vám také líbit..