Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 26.11
PPL Úterý 26.11
Osobní odběr Středa 27.11
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Analýza obsahu mediálních sdělení

Analýza obsahu mediálních sdělení
11 %

147  Kč 165 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
Autor:
Nakladatel: Karolinum
ISBN: 9788024619804
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 150
Zařazení: učebnice vysokých škol mediální komunikace politická komunikace obsahová analýza nastolování agendy
Mohlo by se vám také líbit..