Geografie maloobchodu a spotřeby
17
%
223 Kč 270 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ale také samotné podstaty nakupování a nákupního chování českých spotřebitelů. Jedním z nejvýznačnějších rysů současného českého maloobchodu je jeho koncentrace a měnící se struktura maloobchodní sítě v Česku, kdy malé prodejny a samoobsluhy byly nahrazeny velkoplošnými obchodními formáty. Novým fenoménem české spotřebitelské společnosti se pak stala nákupní centra, která již zdaleka neslouží pouze k nakupování, zcela se také změnily nákupní preference, nákupní styl i motivace k nakupování. V reakci na tyto dynamické změny maloobchodu stoupá význam specifického odvětví geografie - geografie maloobchodu.
Publikace představuje v průřezu několik relevantních témat tohoto atraktivního a aktuálního odvětví geografie, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí.
Publikace představuje v průřezu několik relevantních témat tohoto atraktivního a aktuálního odvětví geografie, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí.
Autor: | Jana Spilková |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024619514 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 246 |
Zařazení: | monografie • maloobchod • spotřebitelské chování • nákupní centra • geografie maloobchodu |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Čínština nejen pro děti
Vít Papoušek
-
Chlap kousl psa
František Koukolík
-
Plotin u řeckých raně křesťanských au...
Lenka Karfíková
-
Elektrokonvulzivní léčba
Lucie Kališová
-
Kapitoly z forenzní psychologie
Ilona Gillernová
-
Ženy s kufříkem a nadějí
Milena Lenderová
-
Deutsche Grammatik
Marie Vachková
-
Writing Underground Reflections on Sa...
Martin Machovec
-
Východ proti Západu?
Petr Wohlmuth
-
Trial by Theatre
Barbara Day
-
Deutsche Grammatik
Alena Šimečková
-
Historicko-sociologické reflexe
Jiří Šubrt
-
Cesty a portréty...
Evžen Gál
-
Režisér jako koncept
Šárka Havlíčková Kysová
-
Biografický slovník obětí nacistické ...
Michal V. Šimůnek
-
První studium Starého zákona
Pavel Větrovec